8 Nisan 2016 Cuma

Trivia Crack Sınırsız Can ve Coins Hilesi

            Trivia Crack hile oyunu hile olarak da hızlı yükselişine devam ediyor. Oyun sürekli güncelendiği için koyduğumuz hilelerinde önrü kısa oluyor. Çünkü oyun güncellenince hileninde güncellenmesi gerekiyor. Hal böyle ounca hile üreticileride oyun üreticilerinden az alışmıyor vallaha.


Trivia Crack Hile - Güncellenme Tarihi 03.05.2016


1 - Oyunu kapatın ve aşağıdaki Trivia Crack Hilesi butonuna tıklayın.

2 - Kullanıcı adınızı , Can ve Coins tutarını belirtin.

3 - Generate tuşuna basın ve bırakın hile görevini yapsın.

4 - Doğrulama anketi gelecektir genelde iphone anketi tarzında gelir. Onu tamamlayın.

5 - Eposta adresinize gelen maildeki mavi linke tıklayınca hileniz hesabınıza yüklenecektir.

6 - Yorum kısmına Teşekkür yazın ki ilk defa okuyanlar hile hakkında süpheye düşmesinler.







 Sürekli bir yarış halindeler. Oyun üreticileri açıkları kapatmakla uğrasırken hileciler ise bu açıkları bulup büyütmekle uğraşıyor. Gelelim Bizim bu döngüe yerimize. Biz trivia crack hile blogu olarak bu bug hack hile çalışmalarını yakından takip edip bize uygun olanları bulmakla görevleriyiz. Hemen sitemizde paylaşıyoruz sizlerden faydalanın diye. Hileyi bir kere yapmanız yeterli sonra çalışma bile sizin sınırsız can ve coinsiniz olmuş olacaktır.

            Trivia crack oyunu ise hızlı yükselişine devam ediyor. Hile konuşmalaı bir yana her gün yeni yüzbinlerce kulllanıcı trivia crack ile buluşuyor. Bu büyük dünyadaki yerinizi erken almanı gerekiyor. Olaydan fazla uzak kalmayın. trivia crack hile



Videolu Anlatım 


8 yorum:

Merve Bozgur dedi ki...

çok teşekkrüler . çok kolay kullanımı

Niyazi Bekirli dedi ki...

çok baraşarılı bir videolu anlatım olmus cok teekkürler

Mehmet Kocaturk dedi ki...

yapamayan varsa burdan yardımcı olabilirim

Unknown dedi ki...

Mehmet ben yapamadım yardımcı olsana

Unknown dedi ki...

mehmet yardım etsene bana

Merve Çetinkaya dedi ki...

öok teşekkürler yorumlarak bakarak güvendim denedim oldu artık beklemek zorunda kalmıyorum yapamayan varsa yardım edebilirim

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler

merve kimbirci dedi ki...

çok tesekkurler cok basıt ve faydalı bir hile

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers